Laatst bijgewerkt: oktober 2025
Kyma Invest streeft naar een transparante en professionele samenwerking met alle investeerders en belangstellenden. Wij doen ons uiterste best om u van goede dienstverlening te voorzien. Toch kan het voorkomen dat u ontevreden bent over onze dienstverlening of dat er een misverstand is ontstaan.
Wij nemen uw klacht serieus en behandelen deze zorgvuldig en binnen redelijke termijnen.
U kunt een klacht indienen over alle aspecten van onze dienstverlening, zoals:
Voordat u een formele klacht indient, raden wij u aan om eerst informeel contact met ons op te nemen. Veel misverstanden kunnen in een persoonlijk gesprek snel worden opgelost.
Neem contact op via:
Als informeel contact niet tot een bevredigende oplossing leidt, kunt u een formele klacht indienen.
Stuur een e-mail naar info@kyma-invest.nl met in het onderwerp "Klacht" en vermeld de volgende informatie:
Kyma Beheer B.V.
T.a.v. Klachtenbehandeling
Dr. Lelykade 44K
2583 CM Den Haag
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u binnen 5 werkdagen een ontvangstbevestiging per e-mail met:
Wij onderzoeken uw klacht grondig en objectief. Dit kan inhouden dat:
Wij streven ernaar om uw klacht binnen 14 kalenderdagen inhoudelijk af te handelen. In complexe gevallen kan deze termijn worden verlengd tot maximaal 6 weken. U ontvangt hiervan tijdig bericht.
Na afronding van het onderzoek ontvangt u een schriftelijke reactie waarin wij:
Indien u niet tevreden bent met onze reactie of de voorgestelde oplossing, heeft u de volgende mogelijkheden:
U kunt binnen 4 weken na ontvangst van onze reactie vragen om heroverweging. Stuur hiervoor een e-mail naar info@kyma-invest.nl met uw klaachtnummer en een onderbouwing waarom u niet akkoord gaat.
Als wij er onderling niet uitkomen, kunt u het geschil voorleggen aan een externe partij:
Voor klachten over financiële dienstverlening kunt u terecht bij KiFid, mits uw klacht aan bepaalde voorwaarden voldoet:
Klachteninstituut Financiële Dienstverlening
Postbus 93257
2509 AG Den Haag
Telefoon: 070-333 8999
Website: www.kifid.nl
U kunt uw klacht ook voorleggen aan de bevoegde rechter te Den Haag. Wij raden u echter aan om eerst de mogelijkheden van onderling overleg en externe geschillenbeslechting te benutten voordat u een juridische procedure start.
Alle klachten worden vertrouwelijk behandeld. Uw persoonsgegevens en klachtgegevens worden alleen gebruikt voor de behandeling van uw klacht en worden niet met derden gedeeld, tenzij dit noodzakelijk is voor de afhandeling of wettelijk verplicht is.
Wij registreren alle klachten in een klachtenregister. Deze informatie gebruiken wij om onze dienstverlening te verbeteren en herhaling van problemen te voorkomen. Klachtgegevens worden geanonimiseerd voor intern gebruik en evaluatie.
Het indienen en behandelen van een klacht via onze klachtenprocedure is kosteloos. Eventuele kosten voor externe geschillenbeslechting of juridische procedures zijn voor eigen rekening, tenzij anders bepaald door de betreffende instantie.
Naast klachten waarderen wij ook uw feedback en suggesties om onze dienstverlening te verbeteren. U kunt deze op dezelfde manier indienen als een klacht, of informeel delen via telefoon, e-mail of WhatsApp.
Heeft u vragen over hoe u een klacht kunt indienen of over de klachtenprocedure zelf? Neem gerust contact met ons op:
Kyma Beheer B.V.
Dr. Lelykade 44K
2583 CM Den Haag
KvK: 55505988
Telefoon: 085-4014761
E-mail: info@kyma-invest.nl
WhatsApp: +31 6 23425740
Openingstijden: Ma–Vr 09:00 – 17:30
💡 Wij waarderen uw feedback! Uw klacht helpt ons om onze dienstverlening te verbeteren. Wij doen er alles aan om uw klacht serieus te nemen en tot een passende oplossing te komen.